Tuesday 8 January 2008

Friskusar


Vi har precis varit ut och frisksportat, maken och jag. Visst är man väl en frisksportare om man promenerat två dagar i rad?
Ikväll ska jag ännu äta ett äpple för att hålla doktorn borta och dricka ett glas vin för hjärthälsan, så månne jag inte ska bli och hållas frisk en tid framöver ;)
Idag har jag knåpat ihop två mistlar till, en större och en mindre. Det är skoj, men lite öm blir man nog i fingrarna av att tvinna järntråd. Småsaker, man kunde ha det mycket värre...

7 comments:

Kamomilla said...

Hjälp vilka hurtbullar! Här är det så mörkt så efter jobbet blir det inte mycket sportat. *väntar på ljusare tider*

Anonymous said...

Hej o hå vad duktiga ni är.Fortsätt med det.Vad kul med dina mistlar,själv är jag inte direkt en sån pysslartyp.Jo,med virknål,stickor och symaskin gillar jag.
Kram ewa

Lenas pysselgrop said...

Va ni ser fräscha ut!

Anonymous said...

duktiga ni är!!! om jag ändå var så hurtig att jag orkade ut jag oxå.. tyvärr har jag ju såååå mkt attt göra (ursäkter ursäkter).....

Tidsmästarinnan said...

vad roligt att kika in här! hit kommer jag gärna tillbaka och tittar mer. Din mistel var jättefin!
glada hälsningar
S.

Ika said...

Vad ni är duktiga som är ute och rör på er!! Menar det verkligen för det är inte lätt att komma iväg denna årstid då det bara är mörker, mörker omkring en. Du kan gott njuta av ditt vin med gott samvete efter dina promenader :O)

Anonymous said...

Ojoj... Ingela är ute och vallar Droopy Dog.