Wednesday 31 December 2008

Gott Nytt År

8 comments:

Nina Granmo said...

Detsamma!

LenaEva said...

Önskar dig ett riktigt GOTT nytt år också! Vacker bild! den säger till mig att jag ska stå stolt, rak och vacker som en fura för den jag är och det jag gör!!
Stor Kram till dig!
/Lotta

Galleri MochB said...

Tack detsamma...:O) Så många fina klappar du fått. Grisen finns ju hos mej också, och spikmattan och jag älskar dem båda, fast på olika sätt...:O)

Ann-Catrin said...

Hej goa Ingela!!

Jag är så glad att jag har dig som bloggvän!!

Härliga bilder jag tar igen nu hos dig.. vilka härliga collage.
Hoppas nyårsafton blev mysig!!


Gott nytt 2009

kramar
A-C

Skogsdoft & havsbris said...

Detsamma till dig! :)

A home far away said...

Gott nytt år!
Kram Gunilla

Kamomilla said...

To You too min kära vän!

junhe said...

vilken vacker banner du har, älskar allt som är "frostigt" =D hoppas dt är bra med er i kalla norden, idag har vi 23 minus *burrrr'

ha dt gott/ kram junhe