Tuesday 16 December 2008

Mmm

Premiär för hemlagad konjakstryffel. Mmm... Help yourselves.

9 comments:

♥ Fyra årstider said...

Jag bakar godis hela tiden, men vips är det slut..kan inte
förstå:-)
Kram Lotta

Ann-Catrin said...

Konjakstryffel... mums vad det lät lyxigt och gott!!
snor åt mig en!!

kramar
a-C

Vit Gladiolus said...

Åhhh så gott med konjakstryffel!!!
Jag tror nog jag får prova att göra sådana!!
Kraaaam

Ett skönare liv said...

smarrigt :)

Anonymous said...

De där lär nog vara försvinnande goda. Det vattnas i munnen på mig.
kram ewa

LenaEva said...

De ser helt livsfarliga ut!!! Vad sugen jag blir!! Får väl ta en morot... har INGET sött hemma.. I helgen ska jag försöka baka lite! Ha det gott!
Kram Lotta

Kamomilla said...

Oh deary me... Mums

Nicole said...

Mmmums! Vi har ätit upp allt julgodis vi gjort för länge sedan så det blir nog att göra en omgång till!
Jag önskar dig och din familj en riktigt God Jul!

soppor ur ett äktenskap said...

Konjakstryffel låter gott! Får man fråga hur man gör, eller är receptet hemligt?