Wednesday 11 March 2009

Syskonkärlek



Visst ser väl Ole Prik ovanligt glad ut nu när han äntligen fått en lillasyster? Det var min gode make som idag passade på att hämta hem henne (visserligen hade jag tipsat honom om att Ole nog inte vill vara ensambarn) från adoptionsbyrån som ligger i samma galleria som hotellet där han var på internutbildning idag. Mitt levnadsråd till de unga ser ni här nedanför. Tack för disktrasan, Wivan!

Det är många som undrat hur jag gjort för att lyckas med två bilder på rad. Jag gick alltså in i html-koden och gjorde ändringar på ett par ställen. Om jag minns rätt stod det något om wrapper och image padding där jag gjorde ändringarna. Det är liksom försök och misstag som gäller ;-)

15 comments:

Livet på Sjögård said...

Så söta de är :)
Jag ids inte ens försöka mej på att kolla några htlm koder.... fattar ingenting... Men fint är det ju :)

Livet på Sjögård said...

nåjo, se nu, jag skrev ju det inte ens rätt... html ska de väl vara...

Galleri MochB said...

Vi har 5 st flickkaniner och borde nog få en Ole Prik i vårt hus...:O)

StrandviksVillan said...

Vilka charmiga kaniner!!

Hmmm... ska väl erkänna nu då att mina fynd kommer från Jysk av alla ställen! Har inte brukat besöka den affären tidigare, men nu kommer det definitivt bli oftare :)

Sabina said...

Vilket gulligt par! Tur att din man råkade vara på så passligt ställe i rätt ögonblick! :)
Kram S.

Unknown said...

Ja, nu ser han riktigt glad ut! Vilka sötingar!! Bra text du visar, ja.. jag gillar ju text med innebörd :) Ha det gott. Kram Lenita

Liljas Corner said...

Men nu är det nog orättvist då du har två kaniner och jag ingen alls... Och jag ser att Galleri M&B har 5... Det är lönedag på fredag... Tror bestämt jag måste via stan en sväng!

Stjärnor & Champagne said...

Härliga härliga saker...Dina stjärnor är så fina, hälsa maken det.

Kram Anne

Jenny said...

Hej Ingela!
Åh vilka sötnosar!! De är så ljuvliga de där kaninerna:)

Trasan är jättefin oxå!

Vad fint det blev med två bilder i bredd, måste försöka mig på det jag med..fast jag är inte så haj på det här med HTML-koder..

Kram Jenny

Kamomilla said...

Kanske jag skulle våga testa koden.. Måste pröva med andra bloggen först ;)

Sötiskaniner du har! bra att de har sällskap av varann

Kamomilla said...

Inga närmare beskrivningar? jag var in på htlm koden och vet ju nog inte vad jag ska ändra på.. Suck.

Kamomilla said...

Tack för att du frösökte hjälpa med htlm koden, men jag får inte till det. men okej, jag kan leva med det ;)

Anonymous said...

Så söta kaniner.Klart att Ole ska ha ett syskon.
kramis ewa

Anonymous said...

Vilka söta syskon!

♥ Fyra årstider said...

Det var en väluppfostrad make..som min..och du tack för att du alltid är så gullig..p.s jag älskar dina små vänner.
Kram Lotta