Tuesday 3 August 2010

Hallon och ursäkt


Jag får verkligen be om ursäkt för att jag varit en crappy bloggvän i sommar. Jag har oftast prioriterat annat än bloggen, även om jag försökt uppdatera min egen så ofta jag hunnit. Ett varmt tack till alla er trogna läsare och kommenterare - jag uppskattar varendaste en av er!

Idag passade jag på att plocka hallon, för imorgon påstår de som förstår sig på att de ska regna igen. Ikväll kommer bonussonen med sambo hit, och imorgon är det dags för amerikabesöket, så det är fullt upp hela tiden. Dessa dagar får vi se tillbaka till sedan i vinter när kylan slår till så folk inte orkar röra sig mer än nödvändigt och besöksmätaren står på noll ;-)

16 comments:

Nilla Q said...

Oj så mycket hallon! Ser verkligen underbart gott ut!

Visst har man mycket man vill hålla på med på sommaren, men jag tycker du sköter dig bra;) Du behöver inte alls be om ursäkt!

Kram Pernilla

malla said...

herkullista!vadelmat on mun lemppareita.tänään tein niistä brita-kakun samin synttäreitten kunniaksi:)
yritän pian ennättää laittaa suklaakonvehtien ohojeen mallanmakeisiin!

Lantliga drömmar said...

Va härligt med en massa hallon . Du vi är nog fler som inte varit så flitiga på bloggen...men nu kommer snart hösten och då har vi mer tid över tror jag. Ha en skön dag. Nilla

Mia said...

Inte behöver du be om ursäkt, det verkar vara fullt upp med annat hos de flesta av oss. Det är väl ändå under sommaren man ska försöka njuta lite av livet.

Mmmums vilka mängder med hallon... skulle lätt smälla i mig allihop! :)

Jag har haft ett helt extremt sug efter hallon i olika former under graviditeten, hallonglass, hallondryck, hallonsoda, hallonsaft. Skulle gärna äta hallon också men våra har torkat bort snyft...

Kram kram
Mia

Livet på Vestergård said...

Oj så gott det där ser ut! Jag plockade en skål i dag, och åt upp hälften nästan meddetsamma :)
Det har blivit lite dåligt med tid för mig också till att besöka andras bloggar i sommar, men jag tror att alla har förståelse för det.
Trevligt med besök!

Louise said...

Din besöksmätare kommer då aldrig att stå på noll :) Härlig bild!!

Signe 1 said...

Åhh vad mycket muumsiga hallon du har plockat vännen! Jag älskar hallon att äta bara som de är!!:-)

Ja bloggen och kommentarer blir inte alltid högprioriterat på sommaren, så är det ju;-)

Kraam på dig!

Gugis Pärlor said...

Du har varit flitig i hallonbuskarna och god skörd har du fått! Så härlig färg hallon har. Sommaren är kort så det gäller att ta tillvara den!

Kram Gugi

Kamomilla said...

mums! de var goda!

Monica said...

Här var det hallonparad så det förslår. Ser jättegott ut!
Under sommaren kan man lugnt låta blogglivet vila och istället njuta av allt annat. I vinter har vi mera tid att sitta framför skärmarna igen! :)
Kram Monica

Lyckoslanten said...

Inte ska du be om ursäkt. Man är sin egen herre över bloggandet och du har verkligen delat med dig! Tack!
Din besöksmätare IRL är ju verkligen i topp. Hur orkar du människa! Hoppas nu att du får en fin tid med veckans besök! ♥

Anonymous said...

Hallon, mina favoriter! Gissa om det vattnas i munnen, stackars tangentbord...

StrandviksVillan said...

Ååh så stora och saftiga dom ser ut hallonen!
Du är inte enda som prioriterat annat än bloggen i sommar... Vi hinner nog ännu när det blir höst och mörkt.

Ha det kul med besökarna!
kram!

Nicole said...

Mmm, hallon är så goda och du har ju hittat massor! Fina ser de ut att vara. Det blir snart kalasdags hos oss, så då ska vi nog plocka hallon till tårtorna också.
Ha det bra!

Kram, Nicole

Odin said...

Inte behöver du be om ursäkt för att du inte hinner blogga. Dessutom har du ju bloggat rätt mycket, så jag vet inte ens om jag hunnit läsa alla dina blogg inlägg.
Sommaren är kort och det finns ju så massvis man vill hinna med just denna härliga, ljusa tid på året.
Men jag gillar att titta in i din blogg och se hur du har det. Du är så härlig och dina bilder är så vackra.

Hallontider = mask för mig.
Men visst är de goa de röda bären.

Kram på dej!

Ullis said...

Härliga hallon!
Jag håller helt med Louise, vi kommer nog alltid på besök, också fastän du inte har synts ill på ett tag.
Take care!