Saturday 28 January 2012

Kallt


Brr, vad kallt det varit i veckan. Jag har det bra, och behöver inte klä på mig och gå ut i kylan för att komma till jobbet, och har sålunda inte idkat mycket friluftsliv eller andats störande mycket frisk luft denna vecka. I går blev det en hel del stadsspring i sällskap av en god vän, men i dag är jag återigen instängd här innanför våra egna väggar. Här inandas jag både målfärgslukt och creme bruleedoft (jag hittar inga accenter i iPaden) i dag. Båda har jag sett fram emot en lång tid. Kanske jag till och med visar bilder på resultatet av våra prövningar framöver. Den som lever får se.


Njut av helgen!

12 comments:

RockMom said...

*njuter*

Louise said...

Härligt vintriga bilder! Försöker njuta :)

Nette Cecilia said...

För oss härliga vinterbilder ,kan nästan säga att det är inifrån växthuset du hittat dom fina frostrosorna ,trevlig lördagskväll ,Nette

Mamma till 4 said...

Härliga bilder!
Nog är det skönast att vara inne i kylan allt.
Trevlig lördagskväll
Kram Mia

Moster och jag said...

Fina bilder!
I dag har det varit så kallt ute... så det är mycket skönare att bara titta ut genom fönstren!

Ha en skön helg! kram Maj-Gun!

StrandviksVillan said...

Vackra vackra bilder!!
Jag tror knappt jag tagit några vinterbilder alls ännu... Kanske imorgon om det är sol och fint.

Näe, du har det bra som slipper sätta dig i en kall bil efter att du stått och borstat och skrapat rutor på morgnarna!

Ser fram emot måleri-resultat :)
Kramar till dig!

mammaxtre said...

Vilka underbara vintriga bilder.

Hoppas att du har det bra!

Kamomilla said...

Jag vill ju veta nuuuh, hur väggarna blir. Är huisit nyfiken!!

Fru Sederblad said...

Åh, vilka vackra vinterbilder ;-! Magiskt!

Rose Garden Malevik said...

Underbara bilder :)
å missa nu inte.,,,,,,,

S
A
T
U
R
D
A
Y

S
H
O
W

O
F
F

de e kul att vara med :)
VÄLKOMMEN
Håkan

Ninette said...

Vilka härliga vintriga bilder! Inte för att jag är nån vintergillare, men att gilla vintern så här på fina bilder, det gör jag!

Snäckskalsdalen. said...

Det ser så härligt ut med ett fruset växthus och då speciellt ditt som är så fint. Det är en skön tid nu när det är så där lugnt....och vackert!
Agneta kram