Saturday 27 October 2012

Det är väl tanken som räknas, eller?


Jag hade en bild i huvudet som jag hade tänkt förverkliga, så jag började bära ut lite stuff till vår uteplats, men när fingrarna höll på att stelna bort efter att jag tänt det första ljuset, konstaterade jag att det här med att vara ute i minusgrader, det är verkligen inte min grej. Snabbt fram med kameran för att bevisa att jag faktiskt försökte, innan jag snabbt som attan bar in mina saker igen. Innanför terrassdörren stod en del av mina  "stylinggrejer" fortfarande och väntade på att få komma ut. Jaja, man kan inte lyckas alla gånger. Nästa gång jag går ut blir väl i maj någon gång...

3 comments:

Anonymous said...

Tänker du gå i vinter ide som björnarna nu då? Men visst attan blev det vintrigt och kallt bara på ett huij. Jag hoppas innerligt att det inte blir vinter riktigt ännu utan att den här snön ännu töar bort. Här blev vi liksom tagna på sängen oxå. Så mycket att fixa ute ännu. Men härligt foto fick du ju till fast det inte riktigt blev som du planerat.

Allt gott till Er!
Kram från: Odin

Ninette said...

oj hur det blev snabbt vinter! massor av bilolyckor här i södra finland, och vi har noll koll på ungarnas vinterstövlar så det blev en tur till butiken idag. Hoppas det smälter bort igen tänker jag! vintern är helt tillräckligt lång, behöver inte börja i oktober o jag har ännu planerat att sätta lökar :)
Kul bild ändå, speciellt den där lilla detaljen med en kaffekopp ute i snön! brr, kallt väder - hoppas det vänder snart, så kanske vi får se hurdan bild det var du tänkte ta?

Anna-Lena said...

Hoppas snön försvinner och kommer tillbaka först nån gång i januari. Tycker vintern kunde begränsas till jan-feb, det räcker gott och väl. Men du fick ju till en riktigt fin bild trots att en den rekvisita saknas. Vad har du för kamera förresten? Och objektiv? Minns inte längre fast jag ju nog sett det "live" :-) Jag är sugen på lite nyinköp...