Friday 23 January 2015

Sevendays!


Sevendays kick-off 21.1.2015




De flesta av er har säkert redan läst eller hört den stora nyheten om HSS Medias (bolaget som bl.a. ger ut vår lokala dagstidning) nya projekt Sevendays. Sajten lanseras den 14 februari, på alla hjärtans dag, och där kommer en brokig grupp handlplockade finlandssvenska bloggare, krönikörer och poddare att samlas. Jag vet att några av er tycker att det är här på blogspot jag hör hemma, men nu måste jag ändå göra er besvikna igen, för jag ska nämligen flytta till denna nya plattform.

Det ska bli både spännande och roligt att ingå i det nya teamet, och jag hoppas att blogginspirationen inte mattas av de närmaste åren. Men ännu i 21 dagar hittar ni mig alltså här i mitt gamla blogghem.

Vad skönt med helg! Risken är stor att datorn får stå avstängd resten av veckan när jag nu loggar ut härifrån. Ha det gott!


No comments: